Contact House of Custom

Intrebari frecvente

Ai o intrebare care nu se regaseste mai jos? Scrie-ne pe WhatsApp si te vom ajuta cat de curand posibil.

Intrebari Clienti

Persoane verificate de noi cu experiență în domeniu, stabilite în România, care își duc pasiunea la următorul nivel. Unii o fac drept hobby, alții o fac full time, dar pretindem profesionalism în aceeași măsură de la toți partenerii noștri. Artiștii își gestionează în mod independent producția produselor, comenzile și retururile.

House of Custom facilitează vânzarea articolelor vestimentare personalizate incluzând, dar fără a se limita la produse handmade, pictate. Produsele sunt noi, unice și favorizează sustenabilitatea fiind o bucățică de artă de care te vei bucura mult timp.

Plata se efectuează prin card bancar, folosind procesorul online Stripe.

  • Dacă dorești un produs personalizat după placul tău (altul decât în poza), poți apăsa pe butonul 'Solicită Personalizare', care te va duce în chat cu artistul respectiv, unde veți putea stabilii detaliile
  • Cand vei adăuga în coș, apasă pe 'am solicitat personalizare' și adaugă pe scurt detaliile vorbite cu artistul.

Produsele personalizate la cerere se încadrează în articolul 16 al Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, fiind așadar exceptate de la dreptul de retur prin lege. Pentru restul produselor, fiecare produs are propria sa politică de retur. Verifică descrierea fiecărui produs pentru a vedea dacă acesta poate fi returnat. În cazul în care nu este specificat, consideră că produsul nu poate fi returnat.

Intrebari Artisti

House of Custom este un marketplace online care unește artiști talentați cu potențiali clienți din toată țara. Proiectul prezintă noi oportunități de expunere, asociere și marketing pentru artiști. În același timp, clienții beneficiază de o varietate vastă de articole vestimentare personalizate într-un singur loc.

HOUSE OF PROJECTS S.R.L. – o societate românească, înființată de două tinere absolvente a facultăților de Administrarea Afacerilor în București și Berlin, pasionate de artă în toate formele ei.

  • Pentru artiștii preînscriși comisionul este de 9% pentru primele 5 comenzi, după care crește la 12% din totalul comenzii
  • Comisionul este investit în:
    • 2,4% este comisionul procesorului de plăți actual
    • Promovarea ta și a proiectului HoC (SEO, Google Ads, Social Media și influencer marketing, giveaways, colaborări etc.)
    • Dezvoltarea și mentenanța platformei
    • Utilități House of Custom
    • Management și support staff

  • Odată ce ai primit o comanda, statusul ei este de "Comandă Plasată'
  • Când începi sa te ocupi de ea, dă update la statusul "În procesare" (Ai grijă să respecți timpul ales de tine)
  • Când e gata produsul, cheamă curierul cu care preferi să lucrezi
  • Schimbă statusul comenzii in "Trimis către client" încărcând detaliile de livrare (AWB + firmă curierat)
  • Primești întreaga sumă în cont pentru comanda expediată în maxim 1-2 zile lucrătoare

  • Setează costul de livrare pentru fiecare produs adăugat
  • Clientului i se va adăuga costul de livrare la check-out

  • Pentru început, vei acoperi suma livrării, urmând să primești toți banii în cont (valoarea produsului + costul de livrare - comisionul HoC)