Intrebari frecvente
Ai o intrebare care nu se regaseste mai jos? Scrie-ne pe WhatsApp si te vom ajuta cat de curand posibil.
Intrebari Clienti
- Dacă dorești un produs personalizat după placul tău (altul decât în poza), poți apăsa pe butonul 'Solicită Personalizare', care te va duce în chat cu artistul respectiv, unde veți putea stabilii detaliile
- Cand vei adăuga în coș, apasă pe 'am solicitat personalizare' și adaugă pe scurt detaliile vorbite cu artistul.
- Timp procesare: intervalul de timp de la plasarea comenzii de către client până la predarea acesteia curierului de către artist (diferă în funcție de fiecare artist în parte)
- Timp Livrare: intervalul de timp de la predarea comenzii curierului până la livrarea acesteia la client (timpul mediu de livrare a unui produs este de aproximativ 1-4 zile lucrătoare)
-
Transparență → Vă facem cunoscute detaliile întregii noastre activități, deoarece considerăm că fiecare artist și client este un asociat în companie, cu care putem colabora și crește. (Găsiți toate aceste informații în secțiunea de Termeni și Condiții a platformei.)
Autenticitate → Încurajăm libertatea de exprimare și unicitatea care vine prin a fi tu însuți.
Sustenabilitate → Produsele custom sunt o bucățică de arta prețioasă de care te vei bucura mult timp, fiind astfel o variantă sustenabilă în actuala lume a fast-fashionului, în care domină risipa.
Corectitudine → Avem o atitudine obiectivă în acțiunile noastre; toți artiștii sunt egali și au aceleași șanse când se înscriu în House of Custom.
Respect → Pentru arta în toate formele ei, pentru artiștii talentați, pentru timpul și munca lor.
Intrebari Artisti
- Pentru artiștii preînscriși comisionul este de 9% pentru primele 5 comenzi, după care crește la 12% din totalul comenzii
- Comisionul este investit în:
- 2,4% este comisionul procesorului de plăți actual
- Promovarea ta și a proiectului HoC (SEO, Google Ads, Social Media și influencer marketing, giveaways, colaborări etc.)
- Dezvoltarea și mentenanța platformei
- Utilități House of Custom
- Management și support staff
- Odată ce ai primit o comanda, statusul ei este de "Comandă Plasată'
- Când începi sa te ocupi de ea, dă update la statusul "În procesare" (Ai grijă să respecți timpul ales de tine)
- Când e gata produsul, cheamă curierul cu care preferi să lucrezi
- Schimbă statusul comenzii in "Trimis către client" încărcând detaliile de livrare (AWB + firmă curierat)
- Primești întreaga sumă în cont pentru comanda expediată în maxim 1-2 zile lucrătoare
- Setează costul de livrare pentru fiecare produs adăugat
- Clientului i se va adăuga costul de livrare la check-out
- Pentru început, vei acoperi suma livrării, urmând să primești toți banii în cont (valoarea produsului + costul de livrare - comisionul HoC)
- Pentru a ne asigura că artiștii onorează comanda respectivă
- Pentru a crește siguranța clientului în procesul de cumpărare
- Pentru a reduce riscul unor dispute
- Pentru a ne asigura ca îi putem returna banii clientului în caz că anulezi comanda
- Poți anula o comandă contactând administratorii House of Custom pe Whatsapp din platforma sau la admin@houseofcustom.ro.
- Poți consulta termenii și condițiile
- Ne poți contacta prin platformă sau folosind datele de contact