Intrebari frecvente

Ai o intrebare care nu se regaseste mai jos? Scrie-ne pe WhatsApp si te vom ajuta cat de curand posibil.

Intrebari Clienti

Persoane verificate de noi cu experiență în domeniu, stabilite în România, care își duc pasiunea la următorul nivel. Unii o fac drept hobby, alții o fac full time, dar pretindem profesionalism în aceeași măsură de la toți partenerii noștri. Artiștii își gestionează în mod independent producția produselor, comenzile și retururile.

House of Custom facilitează vânzarea articolelor vestimentare personalizate incluzând, dar fără a se limita la produse handmade, pictate. Produsele sunt noi, unice și favorizează sustenabilitatea fiind o bucățică de artă de care te vei bucura mult timp.

Plata se efectuează prin card bancar, folosind procesorul online Stripe.

  • Dacă dorești un produs personalizat după placul tău (altul decât în poza), poți apăsa pe butonul 'Solicită Personalizare', care te va duce în chat cu artistul respectiv, unde veți putea stabilii detaliile
  • Cand vei adăuga în coș, apasă pe 'am solicitat personalizare' și adaugă pe scurt detaliile vorbite cu artistul.

Produsele personalizate la cerere se încadrează în articolul 16 al Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, fiind așadar exceptate de la dreptul de retur prin lege. Pentru restul produselor, fiecare produs are propria sa politică de retur. Verifică descrierea fiecărui produs pentru a vedea dacă acesta poate fi returnat. În cazul în care nu este specificat, consideră că produsul nu poate fi returnat.

În cazul în care un artist nu poate onora comanda, banii îți vor fi returnați în cel mai scurt timp.

Spunem deschis și public toate procedurile și modul în care ne desfășurăm activitatea. Găsești toate aceste informații în secțiunea de Termeni și Condiții a platformei. Suntem aici în permanență pentru a răspunde la toate apelurile și mesajele primite. Ne dorim sa rezolvăm orice nelămurire care ar putea apărea, în cel mai scurt timp.

  • Timp procesare: intervalul de timp de la plasarea comenzii de către client până la predarea acesteia curierului de către artist (diferă în funcție de fiecare artist în parte)
  • Timp Livrare: intervalul de timp de la predarea comenzii curierului până la livrarea acesteia la client (timpul mediu de livrare a unui produs este de aproximativ 1-4 zile lucrătoare)

Pentru a cumpăra de la mai mulți artiști te rugăm să plasezi o comandă separată de la fiecare în parte. Funcția de coș de cumpărături este în dezvoltare.

  • Transparență → Vă facem cunoscute detaliile întregii noastre activități, deoarece considerăm că fiecare artist și client este un asociat în companie, cu care putem colabora și crește. (Găsiți toate aceste informații în secțiunea de Termeni și Condiții a platformei.)

    Autenticitate → Încurajăm libertatea de exprimare și unicitatea care vine prin a fi tu însuți.

    Sustenabilitate → Produsele custom sunt o bucățică de arta prețioasă de care te vei bucura mult timp, fiind astfel o variantă sustenabilă în actuala lume a fast-fashionului, în care domină risipa.  

    Corectitudine → Avem o atitudine obiectivă în acțiunile noastre; toți artiștii sunt egali și au aceleași șanse când se înscriu în House of Custom.

    Respect → Pentru arta în toate formele ei, pentru artiștii talentați, pentru timpul și munca lor.

Te încurajăm să ne urmaresti pe Instagram si TikTok pentru a fi la curent cu toată activitatea noastră: @houseofcustom.ro. Totodată, prin crearea unui cont de client, ești automat abonat la newsletter-ul House of Custom.

Intrebari Artisti

House of Custom este un marketplace online care unește artiști talentați cu potențiali clienți din toată țara. Proiectul prezintă noi oportunități de expunere, asociere și marketing pentru artiști. În același timp, clienții beneficiază de o varietate vastă de articole vestimentare personalizate într-un singur loc.

HOUSE OF PROJECTS S.R.L. – o societate românească, înființată de două tinere absolvente a facultăților de Administrarea Afacerilor în București și Berlin, pasionate de artă în toate formele ei.

  • Pentru artiștii preînscriși comisionul este de 9% pentru primele 5 comenzi, după care crește la 12% din totalul comenzii
  • Comisionul este investit în:
    • 2,4% este comisionul procesorului de plăți actual
    • Promovarea ta și a proiectului HoC (SEO, Google Ads, Social Media și influencer marketing, giveaways, colaborări etc.)
    • Dezvoltarea și mentenanța platformei
    • Utilități House of Custom
    • Management și support staff

  • Odată ce ai primit o comanda, statusul ei este de "Comandă Plasată'
  • Când începi sa te ocupi de ea, dă update la statusul "În procesare" (Ai grijă să respecți timpul ales de tine)
  • Când e gata produsul, cheamă curierul cu care preferi să lucrezi
  • Schimbă statusul comenzii in "Trimis către client" încărcând detaliile de livrare (AWB + firmă curierat)
  • Primești întreaga sumă în cont pentru comanda expediată în maxim 1-2 zile lucrătoare

  • Setează costul de livrare pentru fiecare produs adăugat
  • Clientului i se va adăuga costul de livrare la check-out

  • Pentru început, vei acoperi suma livrării, urmând să primești toți banii în cont (valoarea produsului + costul de livrare - comisionul HoC)

Verificăm zilnic statutul comenzilor pentru a-ți vira banii. Așteaptă-te să îi primești în 1-2 zile lucrătoare.

  • Pentru a ne asigura că artiștii onorează comanda respectivă
  • Pentru a crește siguranța clientului în procesul de cumpărare
  • Pentru a reduce riscul unor dispute 
  • Pentru a ne asigura ca îi putem returna banii clientului în caz că anulezi comanda

  • Poți anula o comandă contactând administratorii House of Custom pe Whatsapp din platforma sau la admin@houseofcustom.ro
Dacă nu poți onora comenzi pentru o perioadă mai lungă de timp, am creat pentru tine *modul vacanță*. Activează-l din Dashboard iar magazinul tău nu va mai putea primi comenzi până îl dezactivezi. Vei primi în continuare mesaje, iar produsele tale vor fi vizibile

Am pus la dispoziție o funcție de chat prin care poți discuta cu orice client, pe tot parcursul procesului de comandă. Încurajăm cât mai multă comunicarea cu clienții tăi pe platformă pentru a le înțelege viziunea.

House of Custom acceptă pentru vânzare DOAR produse sau articole vestimentare (încălțăminte/îmbrăcăminte/accesorii) NOI modificate/pictate manual de tine.

  • Poți consulta termenii și condițiile 
  • Ne poți contacta prin platformă sau folosind datele de contact

Momentan platforma House of Custom operează doar cu articole noi-nouțe pe care asigurate artiștii noștri le vor procura în momentul primirii comenzii. Clienții nu le pot trimite articole proprii pentru personalizare. HoC lucrează ca pe viitor sa existe o funcție a platformei care facilitează acest lucru.

Prețul afișat include prețul produsul în sine plus prețul manoperei. (ex. Jachetă + picturâ)

Când alegi prețul trebuie să ai în vedere prețul produsului în sine pe care îl personalizezi (ex.adidașii, jacheta), costul manoperei tale (ex.pictura, modificările) si comisionul HoC (9-12%)

Te incurajăm să adaugi cât mai multe produse în magazinul tău, deoarece este ca un portofoliu. Clienții au opțiunea de a cumpăra produsul ca în poză (tu trebuie să îl faci din nou) sau pot cere o personalizare prin funcția de chat (pentru un model ales de ei).